Loading..

qqqqProduct was successfully added to your shopping cart.


Velkommen til Kundeservice

Her på denne siden har vi samlet all informasjon som vi tror du kan ha nytte av under ditt besøk i vår nettbutikk.

I menyen til høyre finner du linker til informasjon om våre produkter og tjenester. Du vil også finne all relevant kontaktinformasjon, informasjon om rutiner ved returer, salgsbetingelser mv. 

Dersom du søker informasjon om spesifikke produkter, så anbefaler vi deg å ta en titt på "Produktog leverandørinfo" i menyen til høyre. Der har vi lagt ut "Ofte Stilte Spørsmål" (FAQ) basert på spørsmål som ofte går igjen i kontakt med vår kundeservice.

Dersom du fortsatt ikke finner den informasjonen du søker, må du gjerne ta kontakt med oss.

 

Ofte Stilte Spørsmål / FAQ

Spørsmål vedr. betaling av din faktura?

KidsParadise.no AS har inngått Factoring-avtale med Resurs Bank AB, og betaling skjer til dem (gjelder ikke ordre som betales med kort). Alle spørsmål vedr. betaling av din faktura, herunder betalingsfrist, gebyrer, eventuelle purringer etc. rettes til Resurs Bank AB på telefon 22563733. 

 Ikke mottatt faktura?

Faktura sendes pr e-post fra Resurs Bank AB samme dag som vi sender varene dine (gjelder ikke ordre som betales med kort). Vi sender også en e-post med sendingsbekreftelse parallelt med at fakturaen sendes fra Resurs Bank. Hvis du ikke mottar faktura fra Resurs Bank i din innboks innen 12 timer etter at du mottok sendingbekreftelse, bør du snarest sjekke i spam-foldere etc. for å sjekke at e-posten ikke har blitt feilaktig klassifisert som spam. Hvis du fortsatt ikke kan se ha mottatt fakturaen, må du snarest ta kontakt med Resurs Bank AB på telefon 22563733 for å få dem til å sende faktura på nytt. Ha ditt ordrenummer klart når du kontakter dem.

Spørsmål om Hoppekids produkter?

Hvis du har spørsmål om Hoppekids sine produkter, bør du sjekke vår Hoppekids FAQ.

Hva blir frakten?

Frakten beregnes ut fra hvor du bor (ditt postnummer), sendingens vekt/størrelse, og hvilken fraktmetode som velges. Ta med de aktuelle produktene til kassen, så kan du få beregnet frakten ved å taste inn ditt postnummer.

Kan jeg betale etter at jeg har mottatt varene?

Ja! Vi har inngått avtale med Resurs Bank som gir deg som kunde 30-60 dager fri betalingsutsettelse. Deretter kan du velge å betale hele beløpet, eller du kan velge delbetaling for ordre over kr 800,-. Faktura kommer på e-post fra Resurs Bank når varene blir sendt fra oss.

 Hvordan sendes varene til meg?

Vi tilbyr flere ulike sendingsmetoder, inkludert hjemlevering, levering i postkassen og henting i butikk. Ved kassen får du opp en komplett liste. 

 Kan jeg betale med postoppkrav?

Vi tilbyr ikke betaling via postoppkrav. Etter vår mening er dette en betalingsmetode som for lengst er foreldet, og som gir deg som kunde dårligere trygghet enn du for eksempel får ved kredittkjøp.

 Har dere fysiske butikker rundt omkring i landet?

KidsParadise er en ren netthandelsbedrift, og vi har derfor ikke etablert fysiske butikker. Vi har derimot et Showroom i Ålesund, og er du i nærheten er du hjertelig velkommen til å besøke oss der. Vi har kortterminal for BankAxept, Mastercard og Visa, og det er mulig å handle over disk innenfor de annonserte hentetidene. Vær oppmerksom på at Showroomet ikke er en vanlig butikk, og vi har derfor ikke åpent på kveldstid, lørdager etc. 

Vår nettside bruker informasjonskapsler (cookies) slik at du kan handle og vi kan yte bedre service til deg. KidsParadise.no bruker informasjonskapsler hovedsaklig for trafikkmåling og optimalisering av innhold. Ved å bruke siden aksepterer du dette.
Finn ut mer her.
x