Velkommen til Kundeservice

Her på denne siden har vi samlet all informasjon som vi tror du kan ha nytte av under ditt besøk i vår nettbutikk.

I menyen til høyre finner du linker til informasjon om våre produkter og tjenester. Du vil også finne all relevant kontaktinformasjon, informasjon om rutiner ved returer, salgsbetingelser mv. 

Dersom du søker informasjon om spesifikke produkter, så anbefaler vi deg å ta en titt på “Produktog leverandørinfo” i menyen til høyre. Der har vi lagt ut “Ofte Stilte Spørsmål” (FAQ) basert på spørsmål som ofte går igjen i kontakt med vår kundeservice.

Dersom du fortsatt ikke finner den informasjonen du søker, må du gjerne ta kontakt med oss.

Ofte Stilte Spørsmål / FAQ

Spørsmål vedr. betaling av din faktura?

KidsParadise.no AS har inngått avtale med Klarna, og betaling skjer til dem. Alle spørsmål vedr. betaling av din faktura, herunder betalingsfrist, gebyrer, eventuelle purringer etc. rettes til Klarna på telefon 21018991. 

 Ikke mottatt faktura?

Faktura sendes pr e-post fra Klarna (gjelder ikke ordre som betales med kort). Vi sender også en e-post med sendingsbekreftelse parallelt med at fakturaen sendes fra Klarna. Hvis du ikke mottar faktura fra Klarna i din innboks innen noen dager etter at du mottok sendingbekreftelse, bør du snarest sjekke i spam-foldere etc. for å sjekke at e-posten ikke har blitt feilaktig klassifisert som spam. Hvis du fortsatt ikke kan se ha mottatt fakturaen, må du snarest ta kontakt med Klarna på telefon 21018991 for å få dem til å sende faktura på nytt. Ha ditt ordrenummer klart når du kontakter dem.

Spørsmål om Hoppekids produkter?

Hvis du har spørsmål om Hoppekids sine produkter, bør du sjekke vår Hoppekids FAQ.

Hva blir frakten?

Frakten beregnes ut fra hvor du bor (ditt postnummer), sendingens vekt/størrelse, og hvilken fraktmetode som velges. Ta med de aktuelle produktene til kassen, så kan du få beregnet frakten. På senger har vi frakt på kr 590.- de fleste steder og kr 890.- nord i Norge.

Kan jeg betale etter at jeg har mottatt varene?

Ja! Vi har inngått avtale med Klarna som gir deg som kunde betalingsutsettelse eller mulighet for delbetaling. Deretter kan du velge å betale hele beløpet, eller du kan velge delbetaling for din ordre. Faktura kommer på e-post fra Klarna etter varene blir sendt fra oss.

 Hvordan sendes varene til meg?

Vi tilbyr flere ulike sendingsmetoder, inkludert hjemlevering, levering i postkassen og henting i butikk. Ved kassen får du opp en komplett liste. Det meste av senger og større varer sendes med Bring og leveres alltid på døren. Bring tar kontakt for utkjøring.

 Kan jeg betale med postoppkrav?

Vi tilbyr ikke betaling via postoppkrav. Etter vår mening er dette en betalingsmetode som for lengst er foreldet, og som gir deg som kunde dårligere trygghet enn du for eksempel får ved kredittkjøp.

 Har dere fysiske butikker rundt omkring i landet?

KidsParadise er en ren netthandelsbedrift, og vi har derfor ikke etablert fysiske butikker. Vi har derimot et Showroom i Teglverksveien 97, 3057 Solbergelva, og er du i nærheten er du hjertelig velkommen til å besøke oss der. Vi har kortterminal for BankAxept, Mastercard og Visa, og det er mulig å handle over disk innenfor de annonserte hentetidene. Vær oppmerksom på at Showroomet ikke er en vanlig butikk. I enkelte tilfeller har vi ingen utstilling men kun mulighet å besøke å handle direkte på lageret. Vi er selvsagt der for å slå av en prat og vise frem materialkvalitet osv.

© Kidsparadise 2019 All rights Reserved

Klarna Payments