Kjøpsvilkår

1. Generelt
Disse vilkårene gjelder for alle kjøp av produkter og tjenester gjennom www.kidsparadise.no. Ved å handle hos oss aksepterer du disse vilkårene. Sørg for å lese gjennom dem nøye før du legger inn en bestilling.

Selger:
Drømmerom AS
Organisasjonsnummer: 931456199
Adresse: Teglverksveien 97, 3057 Solbergelva
Kontaktinformasjon:

Kjøper:
Personen som fullfører kjøpet gjennom www.kidsparadise.no.

3. Bestilling

Når du legger inn en bestilling, vil du motta en bekreftelse på e-post. Vi tilbyr 14 dagers returrett i henhold til angrerettloven. For retur må du enten være registrert i våre systemer eller fremvise kvittering. Returkostnader til vårt lager i Drammen dekkes av kunden. Ta alltid kontakt med kundeservice på telefon 94 18 19 80 eller e-post [email protected] før du returnerer varer.

Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillinger på grunn av tekniske feil, prisfeil eller andre uforutsette omstendigheter.

4. Priser og betaling

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA). Totalkostnaden inkludert frakt vil være tydelig før du fullfører kjøpet.

Betalingsløsning:
Vi samarbeider med Qliro som betalingsleverandør. Du kan velge mellom flere alternativer, inkludert kortbetaling, faktura og delbetaling. Alle transaksjoner behandles trygt og sikkert.

5. Levering

Vi tilbyr levering i Norge og samarbeider med DSV og PostNord for frakt.

  • Lagerførte varer: Sendes normalt innen 1–2 virkedager.
  • Transporttid: Vanlig transporttid er 3–5 virkedager.

Når varen sendes fra vårt lager, mottar du en sporingskode. Transportøren vil kontakte deg for å avtale levering.

Forsinkelser: Hvis leveransen blir forsinket, vil vi varsle deg så snart som mulig. Vi kan ikke holdes ansvarlige for forsinkelser forårsaket av eksterne transportører.

6. Angrerett og retur

I henhold til norsk angrerettlov har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter mottak av varen. For å benytte deg av angreretten:

  1. Gi skriftlig beskjed til oss før angrefristen utløper.
  2. Returner varen innen 14 dager etter at du har meldt fra om at du ønsker å angre.

Returkostnader dekkes av kunden.

7. Reklamasjon

Du har rett til å reklamere på produkter med feil eller mangler i henhold til forbrukerkjøpsloven. Oppdager du en feil, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig med en beskrivelse og eventuelle bilder. Vi tilbyr reparasjon, erstatning eller refusjon avhengig av situasjonen.

8. Tvisteløsning

Vi oppfordrer til dialog for å løse eventuelle tvister. Hvis dette ikke fører frem, kan tvisten behandles av:

  • Forbrukertvistutvalget (FTU) i Norge
  • ODR-plattformen (Online Dispute Resolution) for kunder i EU/EØS: ODR-plattform.

9. Personvern

Vi behandler dine personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning og vår personvernerklæring, som du finner her.

10. Ansvarsbegrensning
Drømmerom AS kan ikke holdes ansvarlig for indirekte skader eller tap som oppstår ved bruk av våre produkter. Vi tar ikke ansvar for forsinkelser eller problemer forårsaket av tredjepartsleverandører.

11. Endringer i vilkår
Vi forbeholder oss retten til å endre vilkårene når som helst. Oppdaterte vilkår vil publiseres på denne siden, og det er kundens ansvar å holde seg oppdatert.

12. Kontaktinformasjon

For spørsmål eller henvendelser, vennligst kontakt oss:

Telefon: 94 18 19 80

E-post: [email protected]

Handlekurv